07 april 2015

Grattis

Stort grattis till mig själv på födelsedagen.
Och eftersom det är min blogg så kan jag gratta mig själv utan att skämmas :-)


Blev grattad med pussar och kramar och sång på sängen i morse och 10 minuters mys med barnen i sängen innan vi klev upp.
Ikväll blir det lite fika med mamma och pappa, svärmor och svärfar. Frågan är bara om man verkligen ska trilla dit och fika med tårta och fikabröd bara för att det är ens egna födelsedag?! Det går ju rätt så bra att hålla sig borta från godis och gottesaker och inte en finne i ansiktet på 2 veckor nu. Underbart.
Tror dom får fika utan mig. Jag dricker the.


Massor har hänt sen sist. Påsken har ju passerat.
Ska skriva några rader om allt och lägga in lite bilder och nån film.


Nu äta lite snabbt och fortsätta jobba.
Har precis spenderat lunchen genom att åka hem, hämta teststickor åt Wilma och lämna en burk i skolan åt henne. Hennes burk som var med var tydligen slut. Skumt.
Men hon måste ju ha.



1 kommentar:

  1. Ett stoooort grattis på födelsedagen! Hoppas att du har haft en härlig dag och lite gott får man unna sig när man fyller år...

    Ha en fin kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera