22 oktober 2014

Datakrasch

När datorerna inte funkar ja då funkar inte mycket.
Arbetet har stått still i cirka en timme. Man hinner ju med att göra sånt som man inet hinner med annars och det är ju bra men när man är beroende av datorer och att dom funkar för att man ska kunna jobba då är det inte kul när det inte funkar. Oj vilken lång mening det blev nyss :-)

Snart har det gått 4 veckor sedan operationen. Jippi. det innebär att jag snart kan basta i bastun hemma och jag kan åka och bada med barnen. Casper läääängtar tills vi kan åka och bada. Han frågar hela tiden om när vi ska åka.

I helgen far mannen min och min far upp för att ställa upp husvagnen och förstugan. Tyvärr så kan jag inte hjälpa till då ekipagen är för tunga för mig att köra på mitt B-körkort. Måste fixa utökad B. Får bli till våren och sommaren.
Sen kan vi vänta på snön. Längtar lite grann tills man får packa ihop på fredagen för att åka upp direkt efter jobbet, åka skidor och mysa med barnen till på söndagen.

Snart dags att åka hem. Hämta Casper och sen hem och äta. Ska träna lite ben och rumpa hemma. Börjar få lite träningsabstinens. Men man kan fixa en hel del hemma oxå så....

Ha en fin kväll.
Kram

1 kommentar:

  1. förvantansfullt att sätta allt på plats inför vinter, låter spännande..

    Vart har Ni husvagn ?

    kram

    SvaraRadera