10 oktober 2014

Dagens frukost...

...intogs på jobbet.
Det blev inte den morgonen som jag ville då jag var seg och trött och sovit dåligt så barnen kom oxå upp lite senare än det var tänkt.
Serverade barnen frukost i köket och så fick dom kolla på film på Ipaden. Inte det lättaste då dom blev osams över vad dom skulle se men efter en liten stund så löste det sig.
Jag slängde mig in i duschen för att fräscha upp mig.

Vi hann. Wilma kom med skolbussen, Casper och jag kom lite för sent hemmifrån men han har ju ingen tid riktigt att passa och jag kom till jobbet 5 min innan min arbetstid börjar så...finns väl inget att klaga på egentligen.

Frukosten då.
En kopp the
Ett kokt ägg
2 skivor formfranska med smör och ost på.

Brödet är inte vanligt bröd utan ett LCHF bröd som jag hittade på 56 kilo. Supergott att äta som det är eller att rosta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar