02 oktober 2013

Lyckorus

Shit va jag har haft kul. Jag har aldrig gjort nåt så skoj som jag gjort nu i helgen.
Total glädje i hela kroppen. Jag har träffat helt underbara människor, lättsamma och glada människor som tillför så mycket energi.
Vi har fightats med och utan kniv, vi har brunnit, vi har övat på att falla rätt, vi har fäktats, vi har ätit, vi har hoppat trampolin, vi har suttit i en sele och övat på volter, vi har flygit all världens väg i en rycksele, vi har hoppat från en skylift. Helt underbart. Vilken känsla. Jag har börjat övervinna min höjdrädsla och det har jag alla peppande och stöttande människor att tacka för. Speciellt Robban som är lugnet själv.
Längtar så mycket till nästa gång.

Ska slänga ut lite bilder och kanske nån video vid tillfälle :-)

1 kommentar:

  1. Så roligt att läsa att du har haft en sådan fantastik helg, en helg med en massa glädje, känns som det var något du verkligen behövde!
    Det låter så häftigt att få lära sig dessa stunttricks, hoppa från skylift låter häftigt, ja det kan jag ju säga nu när jag står stadigt på marken hehe... vem vet vad man hade känt när man väl var där uppe :-)

    Ha en bra dag!
    Kram Sandra

    SvaraRadera