03 april 2013

Underbara dag

Trots att jag är trött och känner mig sliten så är det en bra dag. Varför? jo men solen skiner ju. Underbart.
Igår satt jag ute på lunchen och läste en bok och kände solens varma strålar mot mig.

Idag är en ny dag men även den solig. Härligt. Räknar med att kunna njuta av solen på lunchen även idag :-)

Slutar lite tidigare från jobbet idag. Ska till läkaren. En tid jag väntat på i över 2 månader. Nu känns det bättre och jag har lite kontroll men jag har inte vågat avboka tiden. Bättre att ta sig dit och se vad vi kommer fram till.
Förhoppningsvis kan jag hämta barnen lite tidigare idag.

Räknar till och med att träna ikväll. Jag känner att jag måste ta tag i det. Ikväll en är bra kväll för det  :-)

1 kommentar:

  1. Lycka till idag och hoppas att det går bra :-)
    Bra av dig att gå dit!
    Kram

    SvaraRadera