18 april 2013

Jag kan

Så där. Gympasset avslutat. Jag är stark och jag är stolt över mig själv. Att jag kom i väg hit, att jag gick in även om varenda cell i mig sa "äsch åk hem". Jag gick in.

Körde 30 min på löpbandet. 5 min uppvärmning och 5 min nedvarvning. Däremellan så gick man 90 sek och sprang 60 sek, gick 90 sek, sprang 60 av en total tid på 20 min. Så totalt 30 minuter:-) Det gick bra. Bättre än förväntat. Att känna pulsen öka och hur hjärtat slog i bröstet på mig gjorde mig nervös men vid närmare eftertanke så insåg jag att det var inget som var på väg att hända, det var bara en naturlig pulsökning på grund av träningen.
Körde 5 minuter på roddmaskinen, tränade lite lår och körde även bröst. Det gick bra. Det var kul. Jag fokuserade på träningen och mig själv. Inga tankar på nåt annat.

Nu hem och duscha:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar