02 april 2013

Fika

Igår var en dag full av roliga saker. Ok kanske inte så många saker men det tog tid allting.

På morgonen packade jag in barnen i bilen och åkte till Leos lekland för att träffa Josefin och barnen. Vi var där redan när det öppnade klockan 10.00. Lika bra. Det var full rulle i cirka 2 timmar innan vi åkte därifrån.
Vi möttes upp igen på Max och utfodrade barnen och oss själva. Prefekt. Alla var glada men trötta.

Eftermiddagen spenderade vi hos min bror med familj i Örbyhus. Även mannen min och min andre bror kom dit. Det blev prat, skratt och fika. Min svägerska hade bakat smarriga cupcakes. Mums.



1 kommentar:

  1. Älskar cupcakes!!!
    Hoppas att du har haft en härlig påsk!
    Så kul att få åka mera skidor :)
    Idag är jag på jobbet, känns rätt skönt att få vara lite mer vuxen och social hihi
    Önskar dig en skön dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera