19 augusti 2014

Vardag igen

Helgen har passerat och likaså semestern. Nu är det vardag igen och man ska in i rutinerna.

Måndagsmorgonen flöt på bra med barnen. Ingen stress. Lämnade W till skolbussen, C fick åka med mig en timme på jobbet, läkarbesök med C, lämnade C på dagis och fortsatte jobba.

Läkarbesöket var på grund av att jag ville höra hur vi ska göra med Caspers halsmandlar då han åker på halsfluss hela tiden. Läkaren ville avvakta ett halvår. Håller tummarna nu att vi slipper fler halsfluss. Speciellt för C's skull.

Hämtade C efter jobbet, hem och bytte om, tog med mig W till ridskolan och efter det blev det fotboll. Hon rider i samma grupp som en klasskompis nu vilket dom så klart tycker är superkul och så spelar dom fotboll tillsammans så... Alla barn är glada. 
Medan W spelade fotboll tog jag en löprunda i spåret. Äntligen kan jag börja kalla det löprunda. Jag går inte mest utan  nu börjar det blir mer och mer löpning. Kanske inte världens snabbaste men jag springer i alla fall och saker och ting är väl till för att förbättras så...:-)

C somnade innan middagen så mannen fick natta honom. Han sov hela natten, jag väckte honom 06.30. Han borde va pigg i dag, hi hi. Vi får se i eftermiddag.

Nu jobba.
Ha en fin dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar