24 april 2014

Penicillin

Jaha. Jag här varit förkyld i 5-6 veckor. Känns som om jag aldrig ska bli bra. Senaste veckorna har jag haft ont i huvudet, ont i tänderna, känt mig riktigt nere. Jag har använt nasonex och tänkt att "det går över". Men icke.

Tog mig in till läkaren nu på kvällen. Bihålorna och en penicillinkur blev det. Hon tyckte jag skulle ha kommit in för en vecka sen och jag har ju varit på väg men.."det går väl över". Tydligen inte. 
Ja ja nu har jag kollat upp det och ska käka piller i 10 dagar så om 2 dagar borde jag känna mig bättre. Hoppas.

Var in till Karolina ikväll och färgade mina ögonbryn och ögonfransar. Kändes så lyxigt att få ligga där en liten stund och bli  ompysslad. Och så är hon ju så otroligt rolig och trevlig oxå.
Tack Karolina.

Nu ska jag koncentrera mig på Berg & Meltzer på TV. Så underbara är dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar