28 februari 2014

Trött

Så trött. Kroppen e inte på g. 
I måndags kväll fick jag ont i mellangärdet. Så ont att jag till slut kräktes. Försökte kräkas i tre timmar. Tim mage men kroppen hade reflexen att kräkas ändå. Sjukt jobbigt för hela kroppen. Låg i sängen två dygn efter det. Orkade inte ta mig nån stans. Veckans matintag har varit kasst. Har inte orkar äta. Inte varit sugen. Sova däremot. :-) Har ätit nån rostad brödbit hit eller det och försökt få i mig vätska. Pang vilken huvudvärk jag haft i veckan. Har varit helt nedslagen på grund av den oxå. Förmodligen pga värskebrist. 
Idag känns det bättre. Igår va första dagen jag åt middag. Inte mycket men ändå. Man behöver ju mat för att bli frisk men när kroppen är helt utslagen ja då får den vänta lite med mat. 
Har lämnat barnen på skola och dagis. Kom hem och vilade lite. Blir helt andfådd när jag gör nåt. 
Kan man ha magsjuka i 3 timmar bara?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar