23 augusti 2013

Bollen rullar

Jag har bestämt mig. Allt är i rullning :-) Så himla kul och jag ser fram emot allt. Jag räknar med en öm kropp och mycket skratt.

Till en början så ska kroppen få jobba hårt under knappt en månad. Konditionen ska upp och likaså styrkan. Lite smidighet vore väl bra oxå. Egentligen skulle det väl inte behövas men jag känner att jag vill göra detta för min egen skull. I flera år har jag låtit mig själv ligga i skuggan och jag mår inget bra av det så...
På tisdag hoppar jag på ju-jutsuträningen igen. Det ska bli så himla kul. Jag har längtat och saknat ju-jutsun så himla mycket. Det är underbar träning för min kropp och man får liksom avreagera sig lite vilket gör mig så mycket lugnare :-) Man behöver få ut sina agressioner ibland. Hi hi.

Igår gjordes ett samtal för att kolla vidare på mina val och vad jag är intresserad av. Det ser riktigt positivt ut. Mer info kommer senare när allt är bokat och klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar