26 juli 2013

Tattoo

Under vecka 33 ska jag till tatueraren och disskutera lite idéer. Jag har en bild och nu har tatueraren kommit med en liten idé och tanke. Tror det kan bli skitbra men jag kan inte riktigt se bilden framför mig.
Mannen min tycker att det är spännande med en tatuering, eller spännande jag vet inte. Han verkar positiv till det men jag vet att han inte gillar stora och mycket. Vilket i det här fallet blir ett litet problem då tatueringen är tänkt att bli rätt så stor.
Att minska ner den vete skjuttsinge om det blir nå bra. Det finns ju en tanke med hela speciellt med linjerna. Dom ska ju följa mina linjer.
Grublar vidare.

2 kommentarer:

  1. Vad spännande med en tatuering ;) nu blev jag otroligt nyfiken på vad det är du ska göra!!
    Så härligt med två veckor till och det låter ju som ni har en fantastisk semester att se fram emot!!!
    Jag skulle också vilja komma t Öland någon gång, det ser så fint ut där!

    Skulle yoga vara något för dig?? Att kunna hitta lugnet... Yoga är svårt, antingen gillar man det och tar emot det eller inte men man måste ge det några ggr!
    Tror säkert att din man klarade av veckan med barnen utan problem... Man får nog lite bara lära sig att släppa och låta dom tre skapa en rutin hemma själva...
    Jag vet att jag själv kan ringa hem fr jobbet och kolla läget ;-)

    Ha det så gott
    Stooor kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Spännande värre..! Ser fram emot att få se slutresultatet! :)
    Kram

    SvaraRadera