07 juni 2012

Danskurs

Japp, då är det klart. Efter mycket velande fram och tillbaka vad som ska få hjälpa till att forma kroppen (om det nu blir så mycket forma det vet jag inte men låt mig tro det) så vann dansen. jag har velat mellan att ta upp kampsportandet och att börja dansa. Dansen får vinna. För mig att träna ju-jutsu innebär utveckling på hög nivå. Om jag inte kan fixa det så är det just nu inte värt det. Målet om jag kampsportar igen är ju svart bälte. Det var ju sååååå nära, typ 2 månader nära. Men jag vet inte om jag kommer att kunna satsa på det sättet som jag vill så då avstår jag hellre.
Så nu är mannen och jag anmälda till buggkurs medel på UBSS.
Vi har ju bägge gått kurs förut så medel borde funka + att jag inte vill stå och trampa en hel termin. Jag vill ha utveckling snabbt. Det är väl det som på sätt och vis är bra med kamporten för där styr man en del själv. I dansen där är det bara att dansa på termin efter termin och följa dom steg som är.

Det blir nog bra det här. Hoppas få ihop allt med prinsessans simskola bara.
Gå in du med och anmäl dig på UBSS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar