19 april 2012

Simning

Ikväll är det simskola för prinsessan. Det innebär att jag tar mina onda armar och ser till att få lite träning jag med. Simning i 30 minuter står på schemat. Hoppas bara att jag orkar.

Nu är dagen slut och det är dags att bege sig hemåt till mina älsklingar.
Middagen blir rester från igår, spagetti och köttfärssås eller chili con carne och ris. Gjorde 2 rätter när jag ändå höll på. Mannen ville ha chili con carne men jag var inte ett dugg sugen på det så... med köttfärs kan man göra mycket.

Prinsen min har ätit bra både igår och idag. Igår åt han 6 pannkakor innan svärmor tydligen sa stop. Idag har han ätit 3 kokta korvar med nåt till. Ingen aning vad. Skönt att aptiten är tillbaka.
Natten var lite si så där. Han vaknade och bara skrek. Inget vi gjorde dög visst. Till slut fick jag honom lugn och en ny blöja och en flaska välling senare så somnade han om. Japp, en flaska välling. Han som ratat flaskan i över en vecka ville plötsligt ha en flaska. Skönt då vet man att aptiten helt klart är tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar