15 februari 2012

Tillbaka

Anledningen till att jag inte skrivit på ett tag var att efter min förra spinningtur, som jag nämde i förra inlägget, så åkte jag på influensan. Inte ett dugg skoj. Var totalt däckad. Helgen gjorde jag inget annat än sov men när måndagen sen kom så skulle jag dels ta hand om mig själv och min influensa OCH ta hand om en sjuk liten prins och en prinsessa som fick va hemma med oss sjuklingar för jag orkade inte åka nånstans och en hund som även hon blev totalt uttråkad under sjukveckan.
Nu är vi tillbaka till verkligheten igen. Jag på jobbet bland alla papper som väntat och pappershögar som växt medan jag varit sjuk, barnen är på dagis glada och nöjda och vovven hos sin dagmatte, supernöjd.

Brukar kika in på en hemsida http://www.mammalajossan.blogspot.com
Shit va duktig hon är. Ger mig massor av inspiration att själv ta tag i mitt fotograferande. Måste se till att lära mig kameran bättre och fota mer. Fota, fota, fota. Det är ju det man lär sig. Kanske även skaffa ett bra redigeringsprogram men frågan är ju: VILKET??
Har även en arbetskollega som det visade sig att han älskar foto och är mycket ute och fotograferar speciellt fåglar. Jättefina inramade kort han har på jobbet. Trodde dom typ var köpta men det var hans egna bilder. Jag vill oxå kunna.
Kanske ska fundera mer på att gå kurs/kurser för att utveckla min kunskap i både kamera och foto.

Annars då. Jo det snöar. Mysigt på sätt och vis s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar