11 februari 2016

Tiden

Tiden bara far iväg. Vart tar den vägen? Jag hinner ju inte med något.


Skulle va så duktig och uppdatera här för att dela med mig och för att enkelt själv se framgången men wow...jag hinner ju ingenting.


Mycket på jobbet, aktiviteter, mat som ska lagas, träning, sömn.
Ja allt ska hinnas med.


Får skärpa mig och skriva några rader framåt kvällen.


Hur som ...
Kost och träning går bra. Det går framåt.


Dottern som har diabetes har vi skaffat en Freestyle libre till. Suverän. tyvärr har jag fåt reklamera den men det kommer en ny som förhoppningsvis funkar bättre och som sagt dom första två veckorna när första sensorn satt på hennes arm så funkade det bra och hon slapp sticka sig i fingrarna om dagarna.


Får återkomma om allt. Finns så mycket att skriva.


Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar