12 juni 2014

Träning

Igår när Wilma hade fotbollsträning så gav jag mig sm vanligt ut i spåret på en promenad. Tänkte att jag skulle utöka träningen lite, så jag slog igång både C25K, runKeeper och musik i lurarna.
Musiken blev Stiftelsen, Runkeeper visade min totala tid och min totala längd och C25K....den är perfekt. Sen säger till mig när jag ska gå och när jag ska jogga. Gårdagens träning bestod i 5 min uppvärmning och sen alternera mellan 1 minut jogg och 1,5 minuter gång. Allt som allt håller man igång i 30 min. Perfekt. Det gick över förväntan. Trodde jag skulle kolapsa innan jag ens börjat men det flöt på bra. Sista 30 minutrarna av Wilmas träning så gick jag fortfarande runt i spåret. Lika bra att passa på. Lyckades på egen hand få in lite längre joggsträckor innan jag bestämde mig för att gå. totalt så blev det en tur på 7,37 km som tog 57 min 52 sek.
Passade på att strecha sista stunden innan Wilmas träning va slut men ändå så har jag ont i fram, typ ljumskarna. Ja ja då har jag tränat bra och det går ju över.

Nu gäller det att fortsätta med träningen bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar