11 juni 2013

Skolavslutning

Idag har Wilma haft skolavslutning. Det hela firades i kyrkan med "Den blomstertid". Så otroligt fint det var och dom var så duktiga alla barnen. 
Casper hade myror i byxan och kunde inte sitta still. Att han även hade svårt att vara tyst, det var ett annat problem. Jag kanske skulle ha rastat honom 1 timme innan vi åkte till avslutningen:-)
Efteråt så hade vi fika på skolgården. Underbara vädergudarna var på vår sida idag och har gett oss solsken:-)

Efter skolavslutningen så åkte jag och barnen, en familj till med 2 barn, ytterligare en klasskompis och min vän Jörgen, ner på stan och Stadsträdgården. Vi åt lite smörgås och glass, barnen lekte superbra och vi vuxna kunde ta det lite lugnt. 

Nu är jag hemma. Jag och barnen och en klasskompis till Wilma. Casper är hur trött som helst efter dagen men nu är det bara att bita ihop tills det är kväller. 
Middag om en stund.

Lite bilder från dagen. 




3 kommentarer:

  1. Visst är det fint att se barnen sjunga, man blir så rörd...
    Vi har avslutning på torsdag

    Må så gott
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Å, härliga sommarlov. Kan tro att det var härlig stämning när En blomstertid nu kommer sjöngs. Kram.

    SvaraRadera
  3. Skoj med skolavslutning. Äldste grabben har avslutning imorgon :).

    Ha det bra! Kram Jennifer

    SvaraRadera