19 januari 2012

Smärta

Åh fy vilken smärta.
Efter träningen i måndags så blev jag lite mer snorig än vad jag var innan...och nu....ont ont ont. Dessa jäkla bihålor tar knäcken av mig. Det gör ont på vänster sida, som alltid. Tinningen, bak i tänderna/tandköttet. Ingenting finns det som hjälper heller. Varken Ipren eller Alvedon. Har Nasonex nässpray som jag ska ha när jag blir förkyld men det hjälper inte heller. Sköljning av näsan och bihålorna ska vara bra har jag hört men jag är ärligt talat inte ett dugg sugen på att genomgå det.
Vi får se vad som händer. Bara att bita ihop.

I morse lämnade jag in prinsen bajsprov till vårdcentralen. Dom ska skicka det idag så får vi se när vi får svar. Blir väl nästa vecka kan jag tänka mig.

Igår fixade jag lite i sovrummet. Bytte sängkläder, satte upp vita gardiner istället för julgardinerna, bytte plats på en blomma och ett litet bord. Skitbra blev det :-) Jag är nöjd.

Simskola ikväll. Känns det då som det gör nu så får Mr K åka och jag stannar hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar