23 juni 2016

Energi

Måste väl erkänna att jag har lite mer energi än vad jag haft senaste veckan.
Känns skönt i kropp och själ. Vet inte om det beror på att jag skaffat koffeintabletter eller för att jag faktiskt på grund av vila börjat pigga på mig.
Hur som helst så känns det skönt.


Var på gymmet igår och körde ett överkroppspass. Va inte på humör när jag kom dit efter en diskussion med mannen precis innan jag drog men efter ett tag så taggade jag till.


Hantelpressen gjorde jag framsteg i. Har legat på 14 kg ett tag men lyckades förra veckan köra 4x6 på 14 kg och 2x6 på 16 kg. Kändes så jäkla skönt.
Igår körde jag om det var 2 eller 3 set...hmmm nu vet jag inte och pappren ligger hemma men för säkerhetsskull så drar jag ner det till 2...körde iaf 4x6 på 16 kg och 2x6 på 18 kg.
18 KILO. Tjoho vad hände.
Va lite kaxig och försökte mig på 20 kg men har lika bra kunnat mosats under dom hantlarna. Shit va tunga dom va. Blev inte ens 1. Hi hi hi.
Ökade nåt kilo på nästan alla övningar.


Ikväll är det träning igen. Benpass på schemat. Hoppas jag når mitt mål. 6x6 på ett visst antal kilo är mitt mål att klara innan nästa vecka är slut och innan jag går på dieten.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar