29 juni 2016

Deloadvecka

Japp.
Deload-veckan är inledd.
Började måndagen med vila. Rumpan i soffan, benen på bordet och tidningen BODY i knät. Nice.


Igår var jag till gymmet. Första passet på återhämtnings-schemat. Det såg lite annorlunda ut än tidigare. Fler reps - hälften av vikterna på ett par av övningarna. Några övningar som vanligt. Några övningar saknades så det blev ett kortare pass än vad jag är van vid. Kändes helskumt när jag åkte från gymmet. Hade jag ens tränat? Kände ingenting i kroppen. Kändes tomt.
Detta trots att jag totalt set kört på samma vikter även på basövningarna.


Käkade lite framför TV´n när jag kom hem och sen somnade jag i soffan. Slutkörd. Vad hände liksom? Borstade tänderna och duschade av mig och gick å sov i sängen istället.


Ny dag idag. Trött och seg. Tror nog att koffeintabletterna gjorde bra verkan förra veckan för så här kände jag mig inte alls. Men inget koffein ska det vara. Viktigt att känna i kroppen hur den känns. Trött. Pigg. Seg.


Ikväll är det träning igen. Ett lättare benpass blir det. Sen hem å sova. Ska försöka lägga mig tidigt ikväll. Känns som om kroppen behöver det.


Idag ska jag hämta ut paket. Ena är jag rätt säker på att det är skorna som jag beställt. Det andra är från Kicks. Saknar dock paketet från MMSports. Får det plats i brevlåda tro?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar