23 december 2015

Dagarna som gått

Wow va dagarna swichar iväg.
Vad har jag hunnit med sen sist?




Lördag:
Lilla julafton hos mannens plastsyster. Trevligt. Glada barns om fick lite paket.
Legobygge med Casper.




Söndag:
Julstädning hemma och julpyntning. Granen kom upp. Barnen klädde den. Superfin vart den. Lite fina tomtar står i huset också.
Tränade bröst och axar med bror. Bra pass.




Måndag, tisdag och onsdag har mannen vabbat med Casper som haft feber. Mannen tror jag inte är så lycklig över det men jag behövs också på jobbet. Ska jag kunna va ledig ändra fram till skolan börjar nu så måste jag få röja upp.




Måndag:
Besök hos naprapaten. Ryggen är bättre men jag ska ta det lite lugnt en vecka till. Eller ja en halv vecka till nu när jag skriver det här.
Va hos frisörskan. Tog med mig barnen också så dom fick bli fina i håret. Casper med feber men det gick bra ändå. Mannen kom och hämtade hem barnen så fort dom va klara. Kvar blev jag. Håret skulle färgas lila. Har sett en så snygg bild och färg. Men det gick inte riktigt som planerat. Så mycket lila färg som hamnade i mitt hår så blev det ändå inte lila.
Nu provar vi med balsam med färgpigment (lila) för att se om det blir mer lila. Hade i igår. Lite mer lila har det blivit men inte alls så som tanken är.
Träffade min PT på kvällen. Gick igenom vader, armar, mage. Blev ett långt pass. Det är ju en hel vetenskap det här med att träna kroppen.




Tisdag:
Tränade ben, triceps och rumpa med min bror. Blev ett bra pass. Känns lite idag.




Jobbat 07,00 - 16,30 idag. Ska hämta ut ett paket på posten, en kalender som jag beställt och sen ska jag hitta en julklapp till. Eller två. Ska fixa det så snabbt det bara går. Sen hem och ta kväller.
Får se om det blir träning ikväll eller i morgon bitti.



2 kommentarer:

  1. Visst är det kul med en PT! Jag var också livrädd för gymet och trodde liksom inte jag passade in där med lite valkar och fett men jisses så många olika kroppar där är och det är ju precis så det skall vara..
    Önskar dig en God Jul
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Hoppas att Ni har det bra.

    kram

    SvaraRadera