17 december 2015

Träningsgenomgång med PT

Igår träffade jag A. Ägaren till gymmet.
Klockan va 21,00. Sent men jag var pigg och förväntansfull.


Vi gick igenom benen, rygg och bröst.
Basövningar men även övningar som tar specifikt på en viss muskel. Hur man får just den muskeln att växa.
Herre gud va med info och jag kommer väl ihåg hälften :-)
Tiden flög iväg. Jag va hemma 00,15. Stupade i säng och var skittrött i morse.


Nästa vecka ska vi gå igenom axlar, armar och mage.


Fick även en bedömning av min kropp.
Du behöver inte göra så mycket sa han först. Wow tänkte jag. Underbart.
Sen kom det :-)


Jag har bredden på axlarna men behöver jobba på framsida axlar och nån muskel mitt på som jag inte minns namnet på.
Bröstkorgen. Övre delen av brösten.
Biceps och triceps finns där.
Nån muskel på underarmen ska jag tydligen få fram.
Midjan va bra.
Magen putar lite.
Träna mycket rumpa. *ASG* Så klart. Den där jäkla rumpan.
Framsida och utsida lår.
Insida va kanon. (å jag som vill träna bort "dallret" på insidan) Nähä.
Insida vader va bra.
Träna mer utsida vader.


Min vänstra axel, arm är större än min högre.
Mitt vänstra ben är mindre än mitt högra.


Så nu är det bara att jobba på.
Kosten behöver jag inte tänka på alls. Bara äta :-)


Så ikväll blir det ett gympass med bror.
Rygg och biceps.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar