27 maj 2015

Snart är det dags

Vårruset Uppsala 2015.


Heja heja till alla duktiga som ska springa, jogga eller gå eller vad dom nu gör.


Jag har sprungit intervaller två gånger sen Vårruset i Gävle. Känenr mig inte på topp direkt idag då jag är trött i kroppen, har träningsvärk i ena skinkan och känner mig stel i nacken.
Men det är väl bara att dra på sig ett leende och göra vad man kan av det hela.
Svårt då jag är en tävlingsmänniska och vill gärna göra det bättre än förra gången. Vad är vitsen annars liksom. Men men vi får se. Man kan ju springa för att det är kul också har jag hört :-)


Återkommer om resultatet.


Ska i alla fall dra mig iväg strax. Mot Mia, parkera bilen, jag byter nog om här och sen ska vi cykla ner. Och sen ska vi cykla tillbaka. Ha ha jag kommer vara slut innan jag ens har börjat :-)


hej svejs så länge.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar